Thursday, February 7, 2013

Assalamualaikum, blogger. INTRODUCING...SIHAT ZONE.

Jom kita berkenalan. Nak tak?
Sihat Zone ni adalah blog yang ke berapa entah. sebelum ni dah ada blog macam-macam tapi terkubur separuh jalan.. harap-harap dengan lahirnya Sihat Zone ni, menyuntik semangat baru untuk saya menulis, berkongsi, bercerita, dan macam-macam lagi la dengan awak semua.. ye! Awak. Awak yang sedang membaca tulisan saya sekarang ni. ;-)

hehehehe..

Ok la. Saya nak perkenalkan diri saya dulu sebagai pemilik blog best SIHAT ZONE ni. Panggil saya Sarah je. Sarah Remli Hafez < itu nama akaun Facebook saya. Jom, add saya! Saya dah berkahwin dengan seorang jejaka yang paling kacak di hati saya, Encik Hafez. <3 alhamdulillah.. kami dikurniakan 3 orang cahaya mata yang sangat2 comel.. 2 perempuan, 1 lelaki. yang lelaki masih baby lagi.. rupa-rupanya bulan februari 2013 ni dia dah berusia 10 bulan. saya ingatkan dia masih lagi bayi berusia 9 bulan..

SIHAT ZONE. saya rasa dah ramai yang boleh agak nape la blog ni namanya sihat zone kan.. adakah dengan mengklik link blog ni dan masuk ke dalam zonnya, anda akan menjadi sihat? hehe.. takde la sampai macam tu.. saya harap dapat share info yang berguna pada semmua orang tentang kesihatan dan membantu kita semua dalam menjalani kehidupan yang lebih sihat dan bermakna.. :-)

Saya adalah pengedar berdaftar SHAKLEE yang sah bagi seluruh Malaysia. saya stay kat subang bestari. so, kalau nak COD shaklee kat area subang bestari, kg melayu subang, subang mah sing, sg buloh, kota damansara dan kawasan sekitarnya, awak semua boleh hubungi saya.. pm kat facebook ke, emel ke, sms pun boleh! In shaa Allah, saya ada untuk memberikan yang terbaik kepada awak semua :-)

kat blog ni, saya akan sharing pengalaman, info pasal produk, info pasal kesihatan dan lain-lain sebagai rujukan kita semua... SHARING IS CARING gitu kata orang kann... ;-)

xoxo,
sarah 

No comments:

Post a Comment